hr
Svjetske vijestiO nama
Svjetske vijestiO nama

Borac: Filmska recenzija

Ovaj je članak provjeren od strane nekoliko zasebnih izvora. Za sve korisnike olakšali smo čitanje koristeći umjetnu inteligenciju za prijevod na hrvatski.
Najnoviji film koji je pogodio indijsku kinematografiju, Fighter, redatelja Siddhartha Ananda, podiže obrve diljem industrije. S glumačkom ekipom prepunom zvijezda s Hrithikom Roshanom i Deepikom Padukone, film otkriva intenzivan narativ o eskadrili indijskih zračnih snaga i njihovoj borbi protiv terorista. Film je potaknuo različite reakcije, a neki su pljeskali njegovim domoljubnim prizvukima, dok drugi ne odobravaju njegovo cjelokupno izvršenje.

Prekomjerna ovisnost o CGI-ju i nedostatnom djelovanju

Prevladavajuća kritika protiv Fightera usredotočuje se na njegovu prekomjernu ovisnost o CGI-ju i neinspirativne akcijske sekvence. Oslanjanje filma na računalno generirane slike za prikazivanje zračne borbe ostavilo je mnoge gledatelje ravnodušnima, a scene se često opisuju kao ravne i nezaboravne. Monotone akcijske sekvence čak su povukle paralelu s poznatom serijom Top Gun. Uz to, pokušaj filma da tka patriotizam komercijalnom zabavom rezultirao je neumjesnim glazbenim interludijima i nametljivim plasmanima proizvoda, što je dodatno umanjilo iskustvo gledanja.

Impresivni VFX i CGI: Srebrna obloga

Unatoč nedostacima, Fighter se može pohvaliti impresivnim VFX-om i CGI-jem, ljubaznošću Redefine i DNEG. Upečatljivi vizualni efekti i računalno generirane slike daju filmu dašak realizma. Pedantna pažnja prema osvjetljenju, teksturi i težini zrakoplova te zamršeni detalji okolnog krajolika doista su pohvalni. Međutim, utjecaj ovih vizualnih čuda donekle je narušen uzburkanim uređivanjem i ponavljajućim kadrovima.

Hipernacionalističko pripovijedanje izazvalo kritike

Fighterovo pripovijedanje, jako ogrezlo u hipernacionalizam, izazvalo je kontroverze. Pripovijest, koja se vrti oko obračuna Indije i Pakistana, ponavljajuća je tema u hindskoj kinematografiji. Iako takvi domoljubni narativi nisu neobični u suvremenim indijskim filmovima, neka je publika smatrala da je Fighterov pristup pretjerano asertivan. Prikazivanje indijskih oružanih snaga kao jednoumno predanih i Pakistana kao vjerskog protivnika izazvalo je raspravu. Film prikazuje manjinske zajednice i žene također se našao pod povećalom.

Završne misli

Borac, nažalost, ne uspijeva u svom potencijalu. Silno domoljublje, prekomjerno korištenje CGI-ja i nametljivi plasmani proizvoda zasjenjuju pozitivne aspekte filma. Predstave, iako zadovoljavajuće, ne nadoknađuju nenadahnuto pripovijedanje i izvršenje. Unatoč manama, Fighter može odjeknuti kod publike koja traži predoziranje hipernacionalizmom i akcijskim sekvencama opterećenim CGI-jem. Međutim, razočarava one koji se nadaju nijansiranom i zanimljivom filmskom iskustvu. Ukratko, Fighter je neuspjeli pokušaj spajanja patriotizma, akcije i komercijalne zabave. Pretjerano oslanjanje na CGI, neugodni glazbeni interludiji i nametljivi plasmani proizvoda otupljuju cjelokupno iskustvo gledanja. Hipernacionalističko pripovijedanje filma i kontroverzno prikazivanje manjinskih zajednica dodatno polariziraju mišljenja. Unatoč hvalevrijednim vizualima, oni nisu dovoljni da spase loše izvedenu pripovijest i slabo pripovijedanje filma. Možda će zadovoljiti određenu nišnu publiku, ali ne uspijeva pružiti istinski zadivljujuće filmsko iskustvo koje potiče na razmišljanje.
Podijelite priču
Veza je kopirana
Podijelite priču
Veza je kopirana
footer-our-mission
A Many.News több, mint egy hírportál. Ez egy úttörő vállalkozás, amelynek célja a mesterséges intelligencia erejének kihasználása az információ demokratizálása érdekében. Célunk, hogy világszerte képessé tegyük az embereket arra, hogy naprakész híreket fordítsunk le több nyelvre, biztosítva a hozzáférhetőséget és a megértést mindenki számára, anyanyelvtől függetlenül.
footer-linksTitle