ro
Știri mondialeDespre noi
Știri mondialeDespre noi

O scădere a calității: "Reacher" Sezonul 2 Review

Informațiile din acest articol au fost verificate din mai multe surse. Acum oricine îl poate citi deoarece am folosit AI pentru a-l traduce în limba română.

Emisiunea de succes Amazon Prime Video "Reacher" a acumulat un număr devotat de la prima sa apariție, dar sezonul 2 recent lansat a lăsat un număr de fani să se simtă dezamăgiți. Serialul, care prezintă escapadele legendarului Jack Reacher, a fost criticat pentru coregrafia de luptă neinspirată și alegerile discutabile de scriere.

De la lupte

dure la lupte blânde

Una dintre trăsăturile definitorii ale sezonului 1 a fost scenele sale puternice de luptă, care au arătat priceperea și puterea brută a lui Reacher. Lupta din închisoare, în special, a avut un impact de durată asupra publicului. Cu toate acestea, sezonul 2 pare să lipsească fervoarea și fiorul care au făcut primul sezon de neuitat. Scenele de luptă nu au același nivel de pumn, cu cadre și coregrafie care nu reușesc să ofere același impact.

Dinamica echipei diluează priceperea de luptă a lui Reacher

Un posibil motiv pentru această scădere a calității poate fi retrogradarea lui Reacher pentru a lupta alături de o echipă pentru majoritatea scenelor de acțiune. În timp ce echipa este pricepută, aceasta diminuează capacitatea lui Reacher de a străluci în propriile lupte. În loc de clasicul Reacher împotriva tuturor încăierărilor, spectatorii rămân cu întâlniri 1v1 care par neinspirate.

Transformarea fizică: o binefacere sau o nenorocire?

Liderul serialului, Alan Ritchson, a fost, de asemenea, supus examinării pentru transformarea sa fizică în sezonul 2. Unii fani speculează că dimensiunea și volumul său crescut ar fi putut afecta agilitatea și viteza lui Reacher, ducând la secvențe de luptă mai lente și mai puțin dinamice. Deși acest lucru poate fi un factor care contribuie, declinul general al calității scenelor de acțiune pare să se extindă dincolo de schimbările fizice ale lui Ritchson.

Scriere și regie: Lipsește ținta?

Pe lângă coregrafia de luptă neinspirată, sezonul 2 a fost, de asemenea, criticat pentru scenariul și regia sa. Serialul pare cu buget redus și îi lipsește cinematografia imaginativă și povestirea captivantă care au făcut din primul sezon un succes. Tranziția lui Reacher de la orașul pitoresc și artificial de bogat Margrave, Georgia, la străzile pline de viață din New York City a modificat, de asemenea, dinamica spectacolului. Impactul lui Reacher ca forță a naturii în mediul său este diminuat atunci când devine doar un alt tip într-o echipă.

Fanii și criticii: un apel pentru îmbunătățire

Fanii și criticii și-au exprimat dezamăgirea față de sezonul 2, îndemnând creatorii serialului să facă îmbunătățiri pentru sezonul 3. În timp ce episoadele inițiale au primit recenzii pozitive, scăderea generală a calității i-a lăsat pe mulți să se simtă dezamăgiți. Scorul Rotten Tomatoes poate fi ridicat, dar reflectă în primul rând recenziile criticilor înainte ca seria să aibă o recesiune.

Una peste alta, sezonul 2 din "Reacher" nu a îndeplinit așteptările mari stabilite de predecesorul său. Căderea coregrafiei de luptă, împreună cu scrierea și regia neinspirate, a lăsat spectatorii să se simtă dezamăgiți. Fanii speră că creatorii serialului vor lua notă de feedback și vor face ajustările necesare pentru sezonul 3. Pe măsură ce viitorul "Reacher" atârnă în balanță, rămâne de văzut dacă seria își poate recâștiga fosta glorie.

Împărtășește povestea
Link copiat
Împărtășește povestea
Link copiat
footer-our-mission
Many.News este mai mult decât un site de știri. Este o afacere inovatoare dedicată valorificării puterii inteligenței artificiale pentru a democratiza informațiile. Obiectivul nostru este de a împuternici oamenii din întreaga lume prin traducerea știrilor de ultimă oră în mai multe limbi, asigurând accesibilitatea și înțelegerea pentru toată lumea, indiferent de limba lor maternă.
footer-linksTitle